هوشا

ادبی- هنری

هوشا

ادبی- هنری

دو خبر...

نشست فتوبلاگرها و وبلاگرها در محل نمایشگاه عبدالحسین رضوانی به پیشنهاد سیاورشن پنج شنبه گذشته برگزار شد. برای من که اولین بار بود به این گونه نشستها می رفتم جالب بود با آدمهای جدید و جالبی آشنا شدم اما بیشتر کسانی که در جلسه شرکت داشتند فتوبلاگر بودند تا بلاگر. اما با توجه به نیاز وبلاگ به عکس و بحث فنی آن ترجیح دادم در این جلسه شرکت داشته باشم تا بتوانم از نقطه نظرات دوستان استفاده کنم .

بحث بیشتر حول عکسهای رضوانی می چرخید ایده هاشون و دلیل انتخاب عکسها. انتقاداتی شد و  پیشنهاداتی خوبی هم شد. یکی از پیشنهادات این بود که فتوبلاگرها هر ماهه بهترین عکسهای خودشون را به یک نماینده فتوبلاگرها (که هر ماهه به طور چرخشی است) ایمیل کند و در ضمن تشکیل فتوبلاگی اشتراکی این عکسها را در آن به نمایش بگذارند. و خود آقای رضوانی به ما بلاگرها نیز قول دادند که اگر نیازی به عکس داشتیم می تواند عکسهایش را در اختیار ما قرار دهد.

انتقادی نیز به Abed وارد شد که چرا در عکسهای خبری شما هیچ اثری از خبرهای فرهنگی نیست آیا نباید خبرها 30% باشد اگر سیاسی هست ورزشی و فرهنگی هم باشد.

و ایشان جواب دادند؛ به نظر من از لحاظ خبری اتفاق فرهنگی مهمی در طی یک سال گذشته نیافتاده بود و از لحاظ بصری نیز عکسی نداشتم که مرا راضی کند.

 

 

 

 

 

آخرین پنج شنبه هر ماه ،شاعران، سالن فرهنگسرای طوبی ،جلسه شعر خوانی، کیک و آبمیوه ، دیدن دوستان قدیمی و آشنایی با دوستان جدید. شما هم اگه شعری داشته باشید می تونید سه شنبه قبل از پنج شنبه آخر هر ماه به انجمن شعر واقع در فرهنگسرای طوبی مراجعه کنید شعرهاتون رو تحویل بدید اگه موافقت شد می تونید شعرهاتون رو بخونید و استعدادهای خوتون رو نشان بدید. ایده ی جالبی است که فکر می کنم تا کنون در هرمزگان صورت نگرفته و نکته ی دیگری که قابل ذکر اینه که هر شاعر می تونه تا سه چهار شعر از خودش بخونه و این امکان را به شنونده بده تا با فضای شعری او آشنا تر بشه و بتونه در مورد شعرش بهتر نظر بده و علاوه بر آن چون ماهی یکبار برگزار می شه این امکان رو به همه هم استانیها می ده تا در این نشست حضور داشته باشند. این شعر خوانی به همت انجمن شعر هرمزگان و آقایانی چون سعید آرمات، محمد ذوالفقاری، امین امیری و خیلی از دوستان دیگر برگزار شد دستشون درد نکنه.

 

 

شب شعر

 

عکسها از عبدالحسین رضوانی

نظرات 4 + ارسال نظر
هرمز نو دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:50 http://hurmuz.blogsky.com

سلام
برای اولین بار است که وب شما را می بینم گزارش خبری و تحلیلی خوبی ارایه کرده اید...برایتان ارزوی موفقیت دارم...به هرمز نو هم سر بزنید

بی بلم دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:57 http://beybelom.blogsky.com

سلام
به نظرم از نظرات دوستان هم برای نوشتن این گزارش استفاده می کردید، بد نبود. مطلبتان قوی تر هم می شد نوشت.
موفق باشی.

ممنون از انتقادت من هم می خواستم از نظرات دوستان استفاده کنم اما ...

someone یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:55 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
نشست های این چنینی به پیشبرد سطح وبلاگ ها خیی کمک می کنه ..
موفق باشی

به روز هستم

عبدالحسین رضوانی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:22

ای بابا!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد